Bli medlem

Oavsett om du själv är patient, anhörig eller har andra skäl till ditt engagemang så hoppas vi att du vill bli medlem för att stötta föreningens arbete. Tillsammans kan vi påverka.

Om medlemskapet

Som medlem får du tillgång till vårt innehållsrika nyhetsbrev som skickas ut ca varannan månad. Det innehåller bland annat uppdateringar om föreningens påverkansarbete, information om olika forskningsstudier som söker deltagare och tips på webinar om postcovid.

Medlemsavgiften på 100 kr är frivillig och kan betalas med kort, swish eller bankgiro. Du kan såklart också välja att betala ett större belopp. Pengarna går oavkortat till föreningens verksamhet, som är helt ideell.

Du ansöker om medlemskap i formuläret nedan.

Om du inte har fått något e-postkvitto som bekräftar medlemskapet inom några timmar så kan något ha blivit fel i din anmälan. Kontakta oss då på info@covidforeningen.se.

Medlemsansökan